søndag 23. mars 2014

Sew for Victory 2.0


Lucky Lucille setter i gang med en ny sew-along. Det var så artig å se alt det flotte som ble laget sist, så denne gangen tenkte jeg å kaste meg ut i det jeg også. Det er litt skummelt, men det kan jo være en fin pådriver til å komme i gang med syingen igjen. Håper jeg klarer å lage noe jeg tør å vise fram!

I am joining the Sew for Victory sew-along hosted by Lucky Lucille. It is a bit scary, this is my first time in a sew-along. I was so impressed by all the lovely creations made last time, and I hope this will give me a kick start on my sewing for spring. And that I manage to make something worth showing. 

1 kommentar:

  1. Yiiihaaaa! Dette blir bra! Spent på stoffet du skal bruke, ny vri på kjent og kjært mønster er morosamt :)

    SvarSlett